loading...
آسمان گیم
admin بازدید : 351 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

با اینکه برای نوشتن پیشنمایش عنوان پر حاشیه Splinter Cell: Blacklist کمی دیر شده است، اما جای خالی آن در آرشیو پیشنمایش های گیمفا

احساس میشود و نوشتن پیشنمایش آن خالی از لطف نیست. خب شاید در بین شما کسانی باشند که از پیشینه سری Splinter Cell آگاهی نداشته باشند. برای شروع بهتر است نگاهی به گذشته و آغاز راه این سری به همراه سم فیشر افسانه ای بیندازیم.

 

 

admin بازدید : 162 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

IBArLNPOuNyIGhl-556x313-noPad

یکی از بازی های بسیار جالبی که توانست در نمایشگاه E3 امسال مورد پسند عموم واقع شود Ryse Son of Rome بود که توسط Crytek به طور انحصاری برای xbox one در حال ساخته شدن است و ناشر آن نیز مایکروسافت می باشد. حال چنین نمایشی از بازی باعث شده است که گیمر های pc و حتی طرفداران ps4 هم به این عنوان ابراز علاقه کنند و با جمع آوری امضا خواستار عرضه ی این بازی برای این دو پلتفرم هم شده اند.

 

همچنین همراه با جمع آوری این امضاها یک بیانه نیز برای انتشار Ryse Son of Rome در PC (و PS4) منتشر شده که به شرح زیر می باشد :

 

 

admin بازدید : 172 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

the_evil_within_04

به تازگی اسکرین شاتهای جدید از عنوان The Evil Within منتشر شده که این تصاویر نهایت خشونت را در این بازی نشان میدهد.همچنین در ادامه ی مطلب میتوانید این تصاویر را مشاهده نمایید.

 

این تصاویر در مراسم Quake con زمانی که تریلر جدید بازی به نمایش در آمده گرفته شده است و همچنین بعد از پایان یافتن این تریلر تشویق و شادی هواداران سالن را منفجر کرده است.به نظر میرسد که بعد از مدتهای بسیار طولانی یک عنوان ناب در سبک وحشت انتظار هواداران را میکشد.


the evil within 01 250x140 با اسکرین شاتهای جدید از عنوان The Evil Within همراه شوید

the evil within 02 250x140 با اسکرین شاتهای جدید از عنوان The Evil Within همراه شوید

the evil within 03 250x140 با اسکرین شاتهای جدید از عنوان The Evil Within همراه شوید

برای دیدن بقیه ی اسکرین شاتها به ادامه مطلب بروید...... 
admin بازدید : 135 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

به تازگی شرکت سونی لیست فستیوال تابستانه ی خود را منتشر کرده که در این بین تخفیفات چشم گیری از عنوانهای بزرگ به مانند Journey-Injustice: Gods Among و God of War Collection به چشم میخورد.همچنین اعلام شده است که نسخه ی God of War Collection به دلیل تقاضای بالا مقدار کمی از آن باقی مانده است.در ادامه ی مطلب میتوانید این لیست را مشاهده نمایید.

 

 

admin بازدید : 176 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

بر اساس قرعه کشی ای که در وبسایت معروف آمازون برای تعیین برترین بازی نسل برگزارشده عنوان محبوب اسکایریم توانسته نامزدهای دیگر این قرعه کشی که عناوین بزرگی نیز بوده اند را کنار زده و بر اساس رای مردم این بازی برترین بازی نسل از سوی این وبسایت لقب گرفت.

 

 

 

 

admin بازدید : 240 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (1)

 

watchdogs Aisha Tyler مجری کنفرانس E3 2012 شرکت یوبیسافت و همچنین کمدین آمریکایی به عنوان یکی از NPC ها در بازی Watch Dogs حضور دارد . یوبیسافت امروز حضور تایلر را اعلام و یک تریلر هم از آن منتشر کرد که در ادامه می توانید مشاهده و دانلود کنید .

admin بازدید : 137 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

دبیرخانه سومین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای اعلام کرد که ۲۱۴ اثر به این رویداد فرهنگی هنری ارسال شده است.

به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، با پایان مهلت ارسال اثر به دبیرخانه سومین جشنواره بازی های رایانه ای، نسخه نهایی ۲۱۴ بازی رایانه ای به این رویداد رسید.
۳۱ بازی بزرگ، ۱۲ بازی آنلاین، ۷۹ بازی کژوال، ۶۹ کاراکتر طراحی شده و ۲۳ بازی نامه آثار رسیده به این رویداد را تشکیل می دهد.
مصطفی رحماندوست”، “امیر محمد دهستانی”، “سهیل دانش اشراقی”، “آرش رادکیا”، “یاسر ژیان”، “پیام آزادی”، “سید محمود موسوی نژاد”، “هادی اسکندری”، “میرحسین حسینیان”، “مهدی زنگنه”، “نورا حق پرست”، “سید علی سید اف” و “امیر محمد رضایی” هیات داوران این رویداد فرهنگی را تشکیل می دهند.
سومین جشنواره بازیهای رایانه ای در قالب بخش های اصلی و نگاه ویژه برگزار خواهد شد.
همچنین در این دوره، بازی های بخش مستقل در بخش های مختلف بصورت جداگانه و در ارزیابی نسبت به یکدیگر جدا از بازی های حمایت شده داوری می شود.
سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران از ۲۲ تا ۲۶ مرداد ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

admin بازدید : 225 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)
360479

هیجان برای نسل بعدی کنسول ها به اوج خود رسیده و در این بین همه ی ما در نسل بعدی یک گرافیک بسیار زیبا و واقع گرایانه را از بازی ها می خواهیم و حال Activision هم به تازگی با درک این مسیله وعده یک گرافیک بسیار بالا را با Call Of Duty: Ghosts در نسل بعد می دهد و در یک اظهار نظر جسورانه اعلام کرده است که گرافیک Call Of Duty: Ghosts قدرت کنسول های نسل بعدی را نشان خواهد داد و ثابت می کند که کنسول های نسل بعد قادر به انجام چه کارهایی هستند. البته این ناشر از نسخه های نسل فعلی هم به عنوان بهترین یاد کرده است.

 

این طور که پیداست Activision می خواهد با Call Of Duty: Ghosts جبران مافات کرده و به مانند قسمت اول MW ، این بار هم یکی از زیباترین گرافیک ها را برای نسل بعد به ارمغان آورد.

Eric Hirshberg مدیر عامل شرکت Activision در تماسی که به تازگی با سرمایه گذاران داشته در این مورد اعلام کرده است :

  Call Of Duty: Ghosts یک برند جدیدی می باشد که توسط استدیوی Infinity Ward در حال ساخته شدن است. از جهان جدید بازی گرفته تا همه چیز از جمله داستان  شخصیت ها و تجربه ای که از این نسخه خواهید داشت توسط قدرت یک موتور جدید نسل بعدی ساخته می شود.

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 1,898
  • بازدید سال : 19,087
  • بازدید کلی : 93,653
  • کدهای اختصاصی