loading...
آسمان گیم
admin بازدید : 200 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (1)

مدت ها است که یوبی سافت طبق یک رویه ی همیشگی نسخه ی PC عناوین مختلف سری Assassin’s Creed را با تاخیر منتشر می کند اما مدتی است که گویا یوبی سافت تصمیم گرفته به این پلتفرم اهمیت بیشتری بدهد. پس از اینکه بهترین گرافیک Watch Dogs بر روی PC بود و همچنین دموی Rainbow Six : Siege در E3 بر روی PC اجرا شد، حال یوبی سافت وعده داده که نسخه ی PC عنوان Assassin’s Creed : Unity تاخیر نخواهد خورد.

admin بازدید : 223 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"Thief یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌های چهار سال گذشته، نهایتا در سال ۲۰۱۴ منتشر خواهد شد. اولین باری که این بازی معرفی شد سال ۲۰۰۹ بود. در آن زمان Thief 4 نام گرفت، اما برای مدت‌ها از صحنه دور شد. مطمئنا مشکلاتی برای تیم سازنده پیش آمده بود، اما Square Enix مانند قهرمانی از راه رسید و مشکلات را رفع کرده، تولیدات بازی را از سر گرفت.

admin بازدید : 232 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود تریلر جدید بازی inFAMOUS: Second Son تحت عنوان Accolades trailer: تریلر: تریلر جدیدی از بازی inFAMOUS: Second Son با عنوان “تمجید” به همراه تصاویر منتشر شده است. ژانر: اکشن,ماجراجویی ناشر: Sony Computer Entertainment سازنده: Sucker Punch Productionsپلتفرم: PS4 تاریخ انتشار:March 21, 2014........

admin بازدید : 192 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

بدون شک یکی از بازی های که طرفداران سونی بسیار انتظارش را دارند Uncharted نسل بعدی است که ناتی داگ به غیر از یک تیرز کوتاه خبر دیگری نیست و همه ناتی داگ را میشناسیم که این استدیو دو بازی را در دو سال پشت سر هم منتشر نمی کند حال یک سوال شاید جواب این موضوع را بدهد!!! یکی از طرفداران از Eric Monacelli مدیر بخش ارتباطی ناتی داگ سوال پرسیده است که آیا Uncharted برای PS4 در سال ...

admin بازدید : 200 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

سایت رسمی این بازی در ژاپن به صورت کامل توسط کاربر Reddit یعنی Firexq ترجمه شده است و نتیجه ی آن اطلاعات از کاراکترها، وسایل و اسلحه های جدید است. این متن پر است از نقل قول ها ولی یکی از آن ها از پلی ارتباطی میان دو نسخه ی سری Dark Souls پرده برداشته است. این متن و اطلاعات را در ادامه مشاهده می کنید.

admin بازدید : 180 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

تا به حال خبری از عرضه Castlevania : Lords of Shadow 2 بر روی کنسول های نسل بعد نیست، خیلی از گیمر ها هم دوست داشتند که یک بازی Hack & Slash نسل بعدی را ببینند. نگران نباشید چون با نسخه PC این بازی شما یک بازی نسل بعدی را تجربه خواهید کرد.

admin بازدید : 153 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

امروز اولین بروزرسانی عنوان موفق تلفن های همراه، Assassins Creed:Piratrs عرضه میگردد.ماموریت های جدید، اچیومنت های جدید، ویژگی های اجتماعی جدید و نقشه ی جدید اکتشاف شهر ناسائو از قابلیت های این بروزرسانی است.

 

 

admin بازدید : 149 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

تنها چند روز دیگر تا منتشر شدن عنوان Killzone: Mercenary بر روی Ps Vita مانده است.در همین رابطه لیست تروفی های این عنوان منتشر شده که می توانید این لیست را در ادامه ی مطلب مشاهده نمایید.همچنان مثل گذشته اعلام کنیم که این لیست پر از اسپویل داستانی می باشد.

admin بازدید : 147 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

یکی از بازی های  انحصاری سونی که طرفداران بسیاری نیز دارد عنوان Infamous می باشد.نسخه ی دوم این عنوان در سال ۲۰۱۱ به بازار آمد و از آن زمان سه سال گذشته است.در همین حال این عنوان در مراسم سونی در فبریه ی امسال معرفی شد و با استقبال طرفداران نیز مواجه شد.شخصیت بازی تغییر پیدا کرده بود و دیگر Cole قهرمان دو نسخه ی قبلی شخصیت اصلی نبود(هرچند سرگذشت او در نسخه ی دوم مشخص شد).اما نمایش دوم این عنوان در E3 2013 سونی بود و آنجا به که آقای Shuei Yoshida مدیر تمام استودیوهای سرگرمی سونی اعلام کرد که این عنوان در چهار ماهه ی اول ۲۰۱۴ منتشر خواهد شد اما به طور دقیق مشخص نکرد که ماه انتشار آن چه زمانی می باشد.حال وبسایت IGN به تاریخ انتشار این عنوان پی برده که توجه شما را به ادامه ی مطلب جلب میکنیم.

admin بازدید : 160 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

 

این روزها شایعات در رابطه با تاریخ انتشار کنسول Xbox One بسیار زیاد است و منابع مختلفی تاریخ انتشاری برای این کنسول  اعلام میکنند.اما به تازگی منبعی معتبر که با مایکروسافت نیز نزدیکی دارد تاریخ انتشار این کنسول را اعلام کرده است.شما می توانید در ادامه ی مطلب تاریخ انتشار این کنسول از زبان این منبع را مشاهده نمایید.

admin بازدید : 165 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

به تازگی Sony اعلام کرد که سری بازی های Assassin’s Creed را در PSN با قیمت های بسیار خوبی به فروش می رسد. این فروش مخصوص نسخه های PS3, PSP و PS Vita بازی می باشد. در ادامه جزئیات قیمت ها را مشاهده خواهید کرد.

 

admin بازدید : 144 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

اختلاف ۱۰۰ دلاری که بین قیمت دو کنسول xbox one و ps4 به وجود آمده، یکی از بحث های داغ این روز ها می باشد و در این عده ی زیادی از مایکروسافت درخواست کرده اند که قیمت xbox one را کاهش دهد. اما حال مایکروسافت در جوابیه ای اعلام کرد که با دارا بودن بازی ها و سرویس آنلاین بهتر و همچنین سیستم بهتری نسبت به سونی، این ۱۰۰ دلار قیمت بیشتر، ارزش بالاتر xbox one را نسبت به ps4 نشان می دهد.

 

admin بازدید : 153 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

 

کم کم به زمان انتشار نسخه های کنسولی بازی زیبای Diablo 3 نزدیک می شویم و به همین علت نمرات و نقدهای این عنوان اکشن نقش آفرینی نیز منتشر شده است که این نمرات نشان می دهد که Blizzard Entertainment به خوبی از پس ساخت نسخه های کنسولی Diablo 3 نیز بر آمده است. نمرات را می توانید در ادامه مشاهده فرمایید.

admin بازدید : 170 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

به تازگی شرکت نامدار Ubisoft در فعالیت های جدید خود اقدام به انتشار تصاویری جدید از عنوان The Crew کرده است که بدون هیچ گونه توضیح خاص دیگری،شما را دعوت به مشاهده ی این تصاویر میکنیم:

admin بازدید : 140 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

20عنوان بازی جدید ایرانی در نمایشگاه «گیمزکام ۲۰۱۳» آلمان از طریق بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای معرفی و در معرض دید بازدیدکنندگان از این رویداد معتبر جهانی قرار گرفت.

 


admin بازدید : 159 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

پس از مطرح شدن شایعاتی مبنی بر عرضه ی Halo 4 GOTY Edition، روز گذشته مایکروسافت رسما تایید کرد که این نسخه ی ویژه ی Halo 4 عرضه خواهد شد تا بتوانید نسخه ی اصلی بازی را در کنار بسته های الحاقی (DLC) این بازی تجربه کنید.

 

 

 

admin بازدید : 171 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

از دیگر عناوینی که از جانب شرکت Ubisoft در نمایشگاه GamesCom 2013 و کنفرانس کمپانی ژاپنی سونی نمایش قابلی قبولی داشت،عنوان موردانتظار AC IV:Black Flag بود که به تازگی تصاویری زیبا از این بازی در فضای مجازی منتشر شده که در ادامه میتوانید آن تصاویر را مشاهده بفرمایید:

admin بازدید : 146 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

 

یک بار دیگر در مسابقات و نمایشگاه Gamescom 2013 برنده ها مشخص شدنده ! در Gamescom امسال اتفاقات زیادی افتاد . حال نوبت به این رسیده است که برندگان این نمایشگاه معرفی شوند . در مجموع کمپانی EA Games بیشترین جایزه را کسب کرد . بازی هایی مثل Titanfall,FIFA 14 و Battlefield 4 از این کمپانی جواز زیادی دریافت کردند . ... بیشتر بخوانید »درادامه مطلب بخوانید

admin بازدید : 167 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

اگر قبلا در بعضی از بازی های جهان آزاد ، مردمان عادی بازی را دیده اید که از سر اجبار در بازی هستند و مانند ربات فقط از این طرف به آن طرف می روند ، هیچ حسی ندارند و شهر کاملا خلوت و مرده است ، چنین چیزی را دیگر در Watch Dogs فراموش نکنید. چرا که یوبی سافت با افتخار اعلام کرده که شهروندان عادی این بازی به قدری طبیعی ساخته شده اند که نمونه ی آن را در هیچ بازی دیگری ندیده اید و باعث شده شهر شیکاگو کاملا زنده به نظر برسد.

 

 

 

admin بازدید : 325 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

ممکن است Dishonored 2 یک بازی بزرگ باشد و بهترین کار برای استودیوی Arkane باشد،اما رئیس این کمپانی آقای Raphael Colantonio اعلام کرده اند که استودیوی آنها در حال کار بر روی یک عنوان جدید به مانند Dishonored هستند که ممکن است دارای بخش چند نفره یا MultiPlayer نیز باشد.

 

 

 

admin بازدید : 790 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)
یه خبر فوق العاده خوب دارم برای گیمر های Pc …
gta v

GTA V توسط آمازون فرانسه برای pc تایید شد
در شرایطی که تاکنون Rockstar Games هیچ گونه جزییاتی را در مورد انتشار بازی GTA V بر روی پلتفرم pc نداشته است ، ولی سایت آمازون فرانسه رسما انتشار بازی بر روی pc را نیز تایید کرد و حتی برای اطمینان بیشتر در این مورد پیش فروش GTA V برای این پلتفرم را نیز آغاز کرد.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 1,851
  • بازدید سال : 19,040
  • بازدید کلی : 93,606
  • کدهای اختصاصی